رئيس مجلس الادارة:

د.محمود مسلم

رئيس التحرير:

مصطفى عمار

كهربا: لو قابلت ميدو مش هسلم عليه.. ومجدي عبدالغني آخر واحد يتكلم عليا

09:53 م | الثلاثاء 20 أبريل 2021
كهربا: لو قابلت ميدو مش هسلم عليه.. ومجدي عبدالغني آخر واحد يتكلم عليا

محمود كهربا لاعب الأهلي

تحدث محمود كهربا لاعب الفريق الأول للنادي الأهلي، عن الذين ينتقدونه خلال الفترة الأخيرة، بسبب أزمته، مع الجهاز الفني للفريق بقيادة بيتسو موسيماني، وإيقافه عن المباريات لمدة شهر، قبل أن يعود مرة أخرى للمباريات مؤخرًا.

وقال «كهربا» خلال ظهروه ببرنامج «العرافة» عبر قناة «المحور»: «الجميع ينتقدني بدون مبرر لأهداف محددة، أنا لا أنظر إلى أحد، بقدر تركيزي في الملعب فقط مع فريقي، وطبيعي أي لاعب يتعرض للعقوبات».

كهربا يرد على ميدو

ورد كهربا على هجوم أحمد حسام ميدو لاعب الزمالك الأسبق عليه خلال الفترة الماضية قائلا: «أنا لو قابلت ميدو مش هسلم عليه ومكنش يعرف يهاجمني، وأنا في الزمالك كان يخاف على طول بيتكلم عليا وأنا مش صاحب لقطة مش محتاج».

وأضاف: «كهربا مش أي حد وخلاص ولسه قدامي عمر، ومش من حقه يسخن عليا بينتقم مني علشان حاجات تانية، كانت قصة قديمة أنا مش شايفه أصلا وأنا لو مكنتش لابس تيشيرت الأهلي كنت هرد عليه بس أنا لابس تيشيرت الأهلي وهرد عليهم في الملعب».

كهربا يرد على رضا عبدالعال

وفي المقابل رد نجم الأهلي أيضا على رضا عبد العال الذي انتقده كثير خلال الفترة الماضية، قائلًا: «مش متابع الناس القديمة أنا أعرف إنه مشي من الزمالك وراح الأهلي وأنا بحبه من زمان وكنت هزوره في المستشفى بس معرفتش أوصل ليه».

كهربا ردا على مجدي عبد الغني

وجه محمود كهربا رسالة إلى مجدي عبدالغني ردا على انتقاده له قائلا: «آخر واحد يتكلم على الكلام ده ومهما كان هو مين هقوله يفتكر الترينجات اللي بياخدها ترينجات المنتخب».