سيد عبدالحفيظ
علق سيد عبدالحفيظ، مدير الكرة بالنادي الأهلي، على سبب رحيله عن القلعة الحمراء في وقت سابق، وذلك أثناء توليه إدارة الكرة بالفريق الأول لكرة القدم.
وقال «عبدالحفيظ» في تصريحات تليفزيونية: «خلاص بقى الموضوع خلص بقاله سنة و4 شهور هنعمل زي احتفالات الزمالك إللي مش عايزة تخلص؟!».
وأضاف: «لما تخرج من الاهلي، ممكن تقعد تسألني وتقولي رأيك ايه في ملف أو موقف معين دلوقتي».

وتابع: «ماينفعش تسألني ايه اللي حصل وانت موجود وتقولي كنتوا بتعملوا ايه وايه اللي اتقال، دى حاجات اتقفل عليها في الغرف المغلقة».
وأوضح: «الأهلي لسه محتاج 3 لاعبين في خط الهجوم، لو الدنيا مشيت كويس لحد يناير هنبقى محظوظين».
وأتم: «اللي بيخرج بره الأهلي لازم يبقى فاهم كويس أنه يتكلم على رأيه الشخصي فقط».
كاب فيردي
0
:
0
03:00 AM
كأس العالم 2026
السعودية
أوروجواي
0
:
1
03:00 AM
كأس العالم 2026
أسبانيا
مصر
1
:
1
06:00 AM
كأس العالم 2026
إيران
نيوزيلندا
1
:
5
06:00 AM
كأس العالم 2026
بلجيكا
تعليقات الفيسبوك