يورتشيتش المدير الفني لفريق بيراميدز
وجه الإعلامي أحمد شوبير، رسائل خاصة إلى الكرواتي كرونوسلاف يورتشيتش، المدير الفني لفريق بيراميدز، قبل المواجهة المرتقبة أمام الأهلي، في الدوري.
وقال شوبير، في برنامجه الإذاعي «مع شوبير»، على راديو «أون سبورت إف إم»: «عايز أقول ليورتشيتش إن الـ4 مباريات اللي أنت لعبتهم في كل مباراة لاعب اتطرد، يعني كل مباراة في حالة طرد».
أضاف شوبير: «يورتشيتش راجل قوي وراجل جميل وبيحمس اللاعيبة، لكنه طول الوقت خارج عن شعوره، فده كمان وصل للاعبية، فتلاقي لاعب زي بلاتي توريه ده ما بيتطردش خالص اتطرد، ووليد الكرتي اتطرد، ومحمد الشيبي اتطرد».
ووجه نصيحة للمدير الفني لبيراميدز: «إهدى شوية يا عم يورتشيتش عشان اللاعيبة كمان تهدى، لإنك مؤثر جد على اللاعبين داخل الملعب».
يواجه الفريق الأول بالنادي الأهلي، بيراميدز عند تمام الساعة التاسعة مساء السبت المقبل، على ستاد السلام، في الجولة الخامسة من الدوري المصري موسم 2025-2026، وتنقل عبر قناة «أون سبورت».
كاب فيردي
0
:
0
03:00 AM
كأس العالم 2026
السعودية
أوروجواي
0
:
1
03:00 AM
كأس العالم 2026
أسبانيا
مصر
1
:
1
06:00 AM
كأس العالم 2026
إيران
نيوزيلندا
1
:
5
06:00 AM
كأس العالم 2026
بلجيكا
تعليقات الفيسبوك