الأهلي
هدد وليد صلاح الدين مدير الكرة بالنادي الأهلي لاعبي الفريق خلال جلسة مثيرة عقب نهاية مباراة زد والتي انتهت بالتعادل الإيجابي 1-1 في الجولة الـ20 من عمر بطولة الدوري المصري.
وقال الإعلامي إبراهيم عبدالجواد خلال حديثه ببرنامج ملعب أون عبر قناة أون سبورت: «بين شوطين مباراة زد حصل تعنيف كبير من الشناوي ومحمد هاني مع باقي اللاعبين قالولهم اللي بيحصل ده مينفعش ولا يليق بالنادي الأهلي وبعد المباراة محصلش أي حاجة تاني يوم حصل كلام من العيار الثقيل من ييس توروب ووليد صلاح الدين مع اللاعبين لائحة المكافاة الموسم ده بعد كل ماتش بشكل طبيعي ولكن الموسم الماضي كانت كل فوز في 5 مباريات متتالية يكون فيه مكافأة».
وتابع: « وليد صلاح الدين قال للاعبين إنه مالوش سلطة في فرض عقوبات في حالة التعادل بسبب اللائحة ولكن الخسارة ليا سلطة ولكن اللي جاي هيكون فيه خصم سواء تعادل أو خسارة حتى لو مخالف للائحة لأن المباريات المقبلة مش محتملة».
سويسرا
-
:
-
10:00 AM
كأس العالم 2026
كندا
قطر
-
:
-
10:00 AM
كأس العالم 2026
البوسنة والهرسك
بنما
0
:
1
02:00 AM
كأس العالم 2026
كرواتيا
كولومبيا
1
:
0
05:00 AM
كأس العالم 2026
الكونغو
تعليقات الفيسبوك