حسام غالي
علق حسام غالي نجم النادي الأهلي السابق على فوز الأهلي أمام نادي الزمالك بثلاثية دون رد في المباراة التي جمعت الفريقين في الجولة الخامسة من المرحلة النهائية من بطولة الدوري المصري.
وقال حسام غالي خلال تحليله لمباراة الأهلي والزمالك عبر أون سبورت: الأهلي رتب خطوطه ولعب بشكل معين والأهلي عنده كواليتي لاعيبة كويسة يقدر يعمل الفارق سهلت الماتش عليك ولعبوا السهل من غير ما أقول أنا الأوحد وألعب على مشاعر الجمهور وأقول أنا اللي بكسب الأهلي.
وتابع: الفريق كان مركز من اللحظة الأولى لو كان فيه التزام ده داخل الملعب مكنش هيكون الفريق بعيد عن المنافسة بالطريقة دي ولو كل واحد فكر إنه عايز يكون نجم الجماهير ويفكر في نفسه الفريق مش هيتقدم أبدا وهيكون فيه مشكلة ماتش الزمالك مش بطولة بالنسبالي هي مباراة بثلاث نقاط.
بنما
-
:
-
02:00 AM
كأس العالم 2026
كرواتيا
كولومبيا
-
:
-
05:00 AM
كأس العالم 2026
الكونغو
سويسرا
-
:
-
10:00 AM
كأس العالم 2026
كندا
قطر
-
:
-
10:00 AM
كأس العالم 2026
البوسنة والهرسك
تعليقات الفيسبوك