بن شرقي
تحدث ياسر ريان نجم الكرة المصرية السابق، عن فوز الأهلي على الزمالك، بثلاثية دون رد في الدوري المصري الممتاز.

وقال ريان في تصريحات مع سهام صالح لبرنامج الكلاسيكو: معتمد جمال ريح الأهلي بالتشكيل اللي بدء بيه وأمر طبيعي أن الأهلي يفوز على الزمالك.
واضاف: لسه مصمم أن لازم فيه بس لاعبيه تمشي وضياع ركلة جزاء حسام عبدالمجيد كانت نقطة تحول كبيرة للأهلي.
وتابع: كان فيه حمله ممنهجه ضد الاهلي.. والماتش ده بوظ كل ده وحسام عبدالمجيد برا المباراة ومش فاهم مين اللي اداله انه يخش يشوج ضربة الجزاء.
واختتم: الزمالك مستواه في التراجع ولما بيخسر مستواه بيتراجع والأهلي لو كسب الدوري هيبقى اعجاز وإنجاز، انا غيرت رأيي في بن شرقي بعد الجولين في الزمالك ولازم يكمل.
كاب فيردي
0
:
0
03:00 AM
كأس العالم 2026
السعودية
أوروجواي
0
:
1
03:00 AM
كأس العالم 2026
أسبانيا
مصر
1
:
1
06:00 AM
كأس العالم 2026
إيران
نيوزيلندا
1
:
5
06:00 AM
كأس العالم 2026
بلجيكا
تعليقات الفيسبوك