ألتراس الزمالك "صورة أرشيفية"
أصرت مجموعة ألتراس وايت نايتس المنتمية لنادي الزمالك على التواجد بمدرجات برج العرب لمساندة فريقها في أولى جولات دوري المجموعات الخاص بدوري أبطال أفريقيا، متحديه رئيس القلعة البيضاء الذي أكد أنهم لن يتواجدوا في مدرجات برج العرب بسبب قانون الرياضة الجديد.
وقال: "بوجه نصيحة للألتراس أنهم مايروحوش الماتش علشان قانون الرياضة طلع واتصدق عليه، لأن القانون بيقول أول لما تقول أنك ألتراس هتاخد 3 سنين سجن".
تابع: "مجرد أنك تعلق يافطة أو معاك شمروخ هتاخد 3 سنين سجن، البلد اتغيرت وفيها قانون وأنا بنصحهم ماتقربوش من ستاد الإسكندرية ودي نصيحة".



كاب فيردي
0
:
0
03:00 AM
كأس العالم 2026
السعودية
أوروجواي
0
:
1
03:00 AM
كأس العالم 2026
أسبانيا
مصر
1
:
1
06:00 AM
كأس العالم 2026
إيران
نيوزيلندا
1
:
5
06:00 AM
كأس العالم 2026
بلجيكا
تعليقات الفيسبوك