أفشة
علق محمد مجدي أفشة، لاعب الفريق الأول لكرة القجم بالنادي الأهلي، على خسارة فريقه أمام باتشوكا المكسيكي بنتيجة 6-5، بركلات الترجيح، بعد انتهاء الوقت الأصلي والإضافي بالتعادل السلبي، في نصف نهائي بطولة كأس إنتركونتيننتال، ليودع الفريق البطولة فيما يواجه منافسه المكسيكي نظيره ريال مدريد الإسباني يوم الأربعاء القادم في نهائي البطولة.

وقال أفشة عبر حسابه الرسمي على إنستجرام موجها رسالة لجماهير الأهلي: «أنا عارف أنكم زعلانين ما هي حاجة تزعل بصراحة كانت فرصة كبيرة نحط الأهلي في المكانة التي يستحقها».
وأضاف: «بعتذر جدًا كنت أتمني نكسب بس مفيش نصيب، ضربات الجزاء لعبة حظ والكورة كانت قريبة محدش قصر في المباراة نفسها وكنا قريبين لكن هي دي الكورة».
وأتم: «الموسم الحالي صعب جدًا عندنا إفريقيا بعد يومين وبعدها ضغط مباريات الدوري بدون مساندة ودعمكم زي العادة هيبقي موسم صعب (على الحلوة والمرة معاه).. تقبلوا أسفي».
بنما
0
:
2
12:00 AM
كأس العالم 2026
إنجلترا
كرواتيا
2
:
1
12:00 AM
كأس العالم 2026
غانا
الكونغو
3
:
1
02:30 AM
كأس العالم 2026
أوزبكستان
كولومبيا
0
:
0
02:30 AM
كأس العالم 2026
البرتغال
الجزائر
3
:
3
05:00 AM
كأس العالم 2026
النمسا
الأردن
1
:
3
05:00 AM
كأس العالم 2026
الأرجنتين
تعليقات الفيسبوك