رئيس مجلس الادارة:

د.أحمد محمود

رئيس التحرير:

مصطفى عمار

أفشة يوجه رسالة لـ إمام عاشور بعد عقوبة الأهلي: «ركز»

12:15 ص | الأحد 01 فبراير 2026
أفشة يوجه رسالة لـ إمام عاشور بعد عقوبة الأهلي: «ركز»

أفشة

وجه محمد مجدي أفشة لاعب نادي الاتحاد السكندري والمُعار من النادي الأهلي، رسالة للاعب إمام عاشور عقب العقوبة التي وقعت عليه من جانب إدارة القلعة الحمراء، والتي تقدر بمليون و500 أف جنيه، بعد أزمته الأخيرة.

أفشة يوجه رسالة لـ إمام عاشور بعد عقوبة الأهلي

وقال أفشة في تصريحات تلفزيونية: «إمام عاشور خلاص غلط والنادي الأهلي عاقبه، وأتمنى إنه يرجع يركز من تاني، ويكون أحسن من الأول وميكونش في حاجة تاني خالص.

وأضاف: «إمام عاشور ماخدش مكاني في النادي الأهلي، وده رزقه، أنا بكون زعلان من قرار المدرب، لكن اللاعب ملوش ذنب.

أوضح: «وأنا قولت كدة قدام إمام عاشور أول لما وصل النادي الأهلي هو ملوش دعوة بيا.

اختتم: «إمام عاشور بيلعب في الأهلي مش بيلعب مكاني، ولو عندي مشكلة هتكون مع المدير الفني مش معاه، وقولتله العب واتبسط.

  • كاب فيردي

    كاب فيردي

  • 0

    :

    0

    03:00 AM

    كأس العالم 2026
  • السعودية

    السعودية

  • أوروجواي

    أوروجواي

  • 0

    :

    1

    03:00 AM

    كأس العالم 2026
  • أسبانيا

    أسبانيا

  • مصر

    مصر

  • 1

    :

    1

    06:00 AM

    كأس العالم 2026
  • إيران

    إيران

  • نيوزيلندا

    نيوزيلندا

  • 1

    :

    5

    06:00 AM

    كأس العالم 2026
  • بلجيكا

    بلجيكا