مصطفى عبده
انتقد مصطفى عبده، نجم النادي الأهلي السابق، مسؤول القلعة الحمراء الذي أبرم عقد المدرب الحالي للفريق الأول لكرة القدم ييس توروب.

وقال مصطفى عبده، في تصريحات تلفزيونية: « أنا ما أعرفش بصراحة ومن الحاجات اللي جننتني، العقد بتاع المدرب ييس توروب، رغم إننا لسه كان في مشكلة بسبب عقد ريبيرو فتيجي أنت تعمل عقد زي ده.
وأضاف: « اللي عمل عقد توروب لازم يتحاكم، لأنه وضع الأهلي في كورنر مفيش بعد كده، ليه؟، وليه تعمل عقد كده حتى لو المدرب ده جوارديولا، ليه تحط نفسك في الموقف ده وتبقى مضطر لدفع 6 مليون دولار من أجل فسخ العقد.
وأتم: «الموسم ده خلاص بنسبة كبيرة مفيش بطولات، ولكن الموسم القادم الجماهير لن ترحم أحدا.
كاب فيردي
-
:
-
03:00 AM
كأس العالم 2026
السعودية
أوروجواي
-
:
-
03:00 AM
كأس العالم 2026
أسبانيا
مصر
-
:
-
06:00 AM
كأس العالم 2026
إيران
نيوزيلندا
-
:
-
06:00 AM
كأس العالم 2026
بلجيكا
تعليقات الفيسبوك