أمير مرتضى
علق أمير مرتضى المشرف العام على فريق الكرة بنادي الزمالك، على أزمة محمد فضل عضو اللجنة الخماسية لاتحاد الكرة، ومحمود عبد المنعم "كهربا".
وكتب أمير مرتضى عبر صفحته الشخصية بموقع التواصل الاجتماعي "تويتر": "لجنة الانضباط غرمتني 50 ألف جنيه علشان كتبت البوست ده اللي عزيت فيه مدرب فارسكور".
وأضاف: "عضو اللجنة الخماسية اشتبك مع لاعب على الهواء مباشرة واللاعب مسك فيه وبعد كده راحوا اتحاد الكرة شربوا ليمون واتصالحوا والموضوع خلص من غير ما نعرف مين الغلطان والدنيا اتلمت، حاجة تقرف".
لجنة الانضباط غرمتني ٥٠ الف جنيه علشان كتبت البوست ده اللي عزيت فيه مدرب فارسكور.. وعضو اللجنة الخماسية اشتبك مع لاعب عالهواء مباشرة واللاعب مسك فيه وبعد كدة راحوا اتحاد الكرة شربوا ليمون واتصالحوا والموضوع خلص من غير ما نعرف مين الغلطان والدنيا اتلمت!! حاجة تقرف https://t.co/fhBMNpslhW
— Amir Mortada Mansour (@AmirMortada) November 3, 2020
وقال محمد فضل، عضو اللجنة الخماسية بالاتحاد المصري لكرة القدم، إن الأزمة بينه وبين محمود عبدالمنعم "كهربا"، لاعب الفريق الأول لكرة القدم بالنادي الأهلي، انتهت.
وأكد "فضل" في تصريحات لبرنامج "البيت الكبير" على قناة النادي الأهلي: "كهربا أخ أصغر بالنسبة لي والموضوع انتهى".
وتابع: "كهربا بمجرد تواجده في اتحاد الكرة صفحة واتقفلت بالنسبة لي وأتمنى له التوفيق".
وأتم: "لما أخ صغير يزور أخوه الكبير في بيته الموضوع بينتهي".
بنما
0
:
2
12:00 AM
كأس العالم 2026
إنجلترا
كرواتيا
2
:
1
12:00 AM
كأس العالم 2026
غانا
الكونغو
3
:
1
02:30 AM
كأس العالم 2026
أوزبكستان
كولومبيا
0
:
0
02:30 AM
كأس العالم 2026
البرتغال
الجزائر
3
:
3
05:00 AM
كأس العالم 2026
النمسا
الأردن
1
:
3
05:00 AM
كأس العالم 2026
الأرجنتين
جنوب إفريقيا
0
:
0
10:00 PM
كأس العالم 2026
كندا
تعليقات الفيسبوك