الوايت نايتس
أصرت مجموعة ألتراس وايت نايتس المنتمية لنادي الزمالك على التواجد بمدرجات برج العرب وبالتحديد في مدرجات الدرجة الثانية، بعدما تركت مدرجات الدرجة الثالثة بسبب منعهم من التواجد فيها من قبل رئيس الزمالك.
وهتفت الجماهير المتواجدة في مدرجات الدرجة الثانية قائله: التالته للجماهير في إشارة لغلق مدرجات الدرجة التالتة وعدم دخولها من قبل رئيس الزمالك.
وقال: "بوجه نصيحة للألتراس أنهم مايروحوش الماتش علشان قانون الرياضة طلع واتصدق عليه، لأن القانون بيقول أول لما تقول أنك ألتراس هتاخد 3 سنين سجن".
تابع: "مجرد أنك تعلق يافطة أو معاك شمروخ هتاخد 3 سنين سجن، البلد اتغيرت وفيها قانون وأنا بنصحهم ماتقربوش من ستاد الإسكندرية ودي نصيحة".
كاب فيردي
0
:
0
03:00 AM
كأس العالم 2026
السعودية
أوروجواي
0
:
1
03:00 AM
كأس العالم 2026
أسبانيا
مصر
1
:
1
06:00 AM
كأس العالم 2026
إيران
نيوزيلندا
0
:
0
06:00 AM
كأس العالم 2026
بلجيكا
تعليقات الفيسبوك