ميدو
طالب مصطفى يونس، نجم النادي الأهلي السابق، أحمد حسام ميدو، بالهدوء وعدم التحدث عن عقد رعاية الأهلي الجديد.
وقال خلال مداخلته في برنامج «في التمانيات» الذي يقدمه محمد طارق قضا، على إذاعة انرجي: "إيه دخل ميدو ونادي الزمالك في رعاية الأهلي، دي حاجه تخص النادي والشركة".
وتابع: "ميدو دائما بيشطح في اوقات ودي واحده من أهم شطحاته وبقوله ركز في نادي الزمالك وازماته وابعد عن الأهلي".
وأوضح: "دائما اللى بيتكلم كتير مبيعملش حاجه، واتعملوا الإدارة والهدوء من الخطيب، وبقول لكل اللى بيتكلموا عن الفريق وكانوا بينتموا ليه.. احنا اللى بنكبركم وياريت تسكتوا شوية".
كاب فيردي
0
:
0
03:00 AM
كأس العالم 2026
السعودية
أوروجواي
0
:
1
03:00 AM
كأس العالم 2026
أسبانيا
مصر
1
:
1
06:00 AM
كأس العالم 2026
إيران
نيوزيلندا
1
:
5
06:00 AM
كأس العالم 2026
بلجيكا
تعليقات الفيسبوك