كهربا
كشف أيمن الشريعي رئيس نادي إنبي عن أن محمود عبدالمنعم كهربا لن يستمر مع فريقه خلال الموسم المقبل في ظل ارتفاع راتبه.
وقال الشريعي في حديثه التليفزيوني : كهربا لن يستمر مع إنبي بعد نهاية الموسم بسبب ارتفاع راتبه، أحنا تعاقدنا معاه بغرض تسويقي فقط ومجاناً وهنصرفله مكافأة بالماتش لو أداؤه كويس، وأحنا كان هدفنا نوصل رسالة لكل لاعبين إنبي في الصغار أن النادي بيقف جنب ولاده لما يوصلوا لمرحلة محدش عاوزهم ولا لاقي مكان يلمه أقصد يعني يلعب فيه بالبلدي يعني.
وتابع: سيد عبدالحفيط تواصل معنا من أجل ضم مصطفى شكشك ولكن رفضنا التفاوض بسبب القيمة المالية القليلة مقارنة بصفقة عمرو الجزار.
كاب فيردي
-
:
-
03:00 AM
كأس العالم 2026
السعودية
أوروجواي
-
:
-
03:00 AM
كأس العالم 2026
أسبانيا
مصر
-
:
-
06:00 AM
كأس العالم 2026
إيران
نيوزيلندا
-
:
-
06:00 AM
كأس العالم 2026
بلجيكا
تعليقات الفيسبوك