سمير محمد
أعلن سمير محمد لاعب النادي الأهلي المعار لبتروجت عن رحيله عن النادي البترولي بشكل رسمي والعودة من جديد للقلعة الحمراء خلال الموسم المقبل.
وكتب سمير محمد عبر صفحته فيس بوك: «الحمدلله علي فترة كانت مليانه بالتحديات والخبرات ومهمه بالنسبالي..حابب أشكر كل اللاعيبه الرجاله اللي كنا علي قلب رجل واحد والجهاز الفني والعمال وإدارة بتروجيت اللي اتشرفت إني كنت واحد منهم الموسم دا».
وتابع: «الحمدلله تم انتهاء اعاراتي لنادي بتروجيت موسم كان مهم بالنسبالي ف المشاركه واكتساب الخبرات والاحتكاك أكتر والمشاركه ف البطولات المحليه اتعلمت في حاجه كتير ف الملعب وبره الملعب أول موسم أكون بره بيتي (النادي الاهلي) من 8 سنوات داخل جدران النادي الأهلي العوده مره تانيه لبيتي النادي الأهلي».
وأضاف: « الحمدلله حققنا هدفنا بمساعدة الجهاز الفني بقيادة كابتن سيد عيد وباقي أفراد الجهاز الفني والإداري والطبي ويعلم ربنا لم أبخل بنقطه عرق داخل أو خارج الملعب من أجل مصلحه الفريق ولنادي بتروجيت».
وأتم: «شكرا لكل واحد ساعدني شكرا لكل واحد وقف جنبي شكرا لكل واحد ساندني خلال هذه الفتره ومن لايشكر الناس لا يشكر الله».
كاب فيردي
0
:
0
03:00 AM
كأس العالم 2026
السعودية
أوروجواي
0
:
1
03:00 AM
كأس العالم 2026
أسبانيا
مصر
1
:
1
06:00 AM
كأس العالم 2026
إيران
نيوزيلندا
1
:
5
06:00 AM
كأس العالم 2026
بلجيكا
تعليقات الفيسبوك